to live is to die...

Wednesday, September 14, 2005

Selangor V/S Terengganu (semi Final Malaysia Cup)

Ari ni gua plan ngan klan gua mau tgk match between Selangor ( the falling giant) versus Terengganu ( Teenage mutant ninja turtles!) kat Shah Alam Stadium. Hope tiket Keri dah beli la. kalau x mau gua antuk kepala lu, jeo! misti ramai indon mlm ni. ni yg leceh ni 'bergaul mesra' ngan indon kat gate nanti. dah la ketiak hapak bau bacin. khaakkk tuih! Gua igt nak call imigration ( inspektor seleman blue hehehe) supaya tangkap je mane2 yg xde pasport a.k.a alien ni lepas game tuh. gua rase mlm ni ending Terengganu beat Selangor 3-1. sebabnye? sebab no keta gua naik 1st prize ari ni heheheh. Ong maa! yang baik berterusan kate Lipton. Ape2 hal jom aa kite buat huru hara di stadium ari ni. Mlm ni gua mulut 25SX skit la. peteh teganung peteh!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home