to live is to die...

Monday, November 28, 2005

Baik Punya Cilok Showcase kat Planet Hollywood KL

Best giler!!!!! wa cakap lu, kalau x pegi mlm td memang rugi gile! Sape yg mengawan mlm td pon rugi sbb x pegi. Fuh! 5 jam gua dlm planet tu. mula2 dpt table, sbb x brp nampak stage, gua lari ke bar dkt tangga. memang clear gile. puas hati. Gua rase gua byr RM35 tu rase mcm murah nak dibandingkan perut gua yg pecah sbb kelakar tahap dewa. Mula2 starting tu meremang sume bulu gua. Intro theme song, Baik Punya Cilok memang ganas! Brother Afdlin, Hans, Awie & AC Mizal memang entertainer yg sejati (wah!). Din Beramboi, Acidiz pon ganaz gak. Gua lepak ngan Bob Lokman. sian die dtg lewat, xde seat so kene bediri la. anyway enjoy beb! Hans (Jerry) mula2 malu ayam jugak nk nyanyi. Gua nampak tgn die menggeletar pegang mic. Walau hancur suare lu Hans, tp sedap lg dari Mawi hahahahahahaha! Awie (Bob) memang cool. Tp kekadang tu buat kelakar x menjadi. Memang rock gile bile nyanyi evergreen Wings song like Sejati, Jaket nya Biru Satu (versi Jawa, hahaha yg ni kelaka lu Awie) & Soldier of Fortune. A.C Mizal (Wak) memang the kelakarest. Lawak pakai spender bini time pitching tu yg gua gelak guling2, tgk Amelia malu hahahaha. Muke selenge je bile wat lawak.
Tp yg paling best, our beloved chief Kodok, Mr Afdlin Shauki. Lu memang gempak la beb! gua salute lu. Buat lagu spontan gile. Tp nampak mcm kureng sihat je mlm td. sian.
To those who not come last nite, gua nasihat beli la Baik Punya Cilok showcase VCD version yg akan kuar x lame lagi. Also! jgn lupe nonton Baik Punya Cilok di cinetron terdekat anda pd 22 hb Dec ni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home