to live is to die...

Thursday, September 15, 2005

Kalah... (ke?) Jumpe kat Trg sbtu ni

adui... lemah btl! da leading 1-0 leh kalah lak. Tp x kesah aa. Kedah pun leading 2-0 leh kene, nikan pulak Selangor. Geram kat ref yg mcm org gile tekejar-kejar pastu org x bg bola kat die. Ade ke player Selangor tolak player Terengganu sampai jatuh dlm penalty box die bg advantage?? gile ke ape?? takut ke? gua sampai serak2 serati terjerit2 marah+ mencarut dlm bahase cina+english (mcm la ref tu dgr). Gua mlm td time blk hangin je kat bebudak Selangor n 'macam' selangor. tebakar je.. nak buat cemane, tpt diorg. mcm x penah kuar tpt ramai2. time kuar masjid lepas semayang jumaat, elok pulak. mlm td gua, jeo, mark dunn a.k.a mata kail, kerk, kerri denang, amidin, oliver kohn + bini, amin, mat takir n wadi je yg pegi. lain sume konon nak tgk tv la tu. pastu blk igt nak layan Man Utd lwn villeral, sampai kul 2 je da lelap sampai kul 9. mampos, belumba ngan boss sape sampai dulu kat opis. masuk parking same2 tuh. nasib baik mood die ok. Ari ni no keta gua naik lg, Magnum - 2760 consolation prize n Sorts Toto - 0276 consolation prize gak. masuk ni da 4 kali naik no gua. byk Ong maa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home