to live is to die...

Wednesday, September 21, 2005

Protes!

aduii.. bdn gua jem giler. travel KL-TRG-KL within 24 hrs. nak mapos rasenye. Da la bola kalah. yang gua x puas hati ni pasal ade sorg player selangor yg dolah saleh buat turun mase 2nd leg kat KT. gua rase botak tu da kene 2 kad kuning mase kat shah alam. konpem! tp nape die main lg?? siap pakai jersi mamat lain lak?? apekejadah ning? dah tu FAM kate botak tu dah lepas kene gantung mase game yg batal tu. bodoh mcm presiden die jugak FAM ni. ade ke wat statement mcm tu. igt sume org bodoh ke?? Gua dah anta email protest kat FAM, TV3, PBSNT, FAS n Utusan. harap org lain yang memperjuangkan bolasepak Terengganu pun buat mcm gua jugak. So, ape lg, protest!!! Lg satu gua protest MPSJ. arini gua kene saman parking lagi. Poyo je mamat MPSJ tu tekan saman kat tgn die. Gua ckp xkan on da way nak byr tiket parking pun kene gak? die jwp "mase encik turun kite dah tekan dah mesin ni" kepala but die. Gua siap tekan alarm nak bagtau gua nak gerak kereta gua. tp mamat MPSJ tu buat bangang je. siap ngko!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yer la ... ntah hapa-hapa

7:20 PM

 

Post a Comment

<< Home